Računovodstvo & računovodske storitve

Brezpapirno računovodstvo

Brezpapirno računovodstvo vam omogoča zmanjšanje porabe papirja, črnila in drugega pisarniškega materiala. Znebite se podvajanja dokumentov in prihranite denar. Izognite se zamudnemu skanju dokumentov in iskanju vsebin po dokumentih. Prihranite čas pri usklajevanju s sodelavci. Povečajte učinkovitost z uporabo boljšega orodja za upravljanje z dokumenti in povečajte zadovoljstvo vaših zaposlenih in strank.

Dokumenti kjerkoli in kadarkoli

Dokumentni sistem - enostaven dostopElektronski dokumentni sistem vam omogoča izredno hiter vpogled v dokumente kjerkoli in kadarkoli. Vse, kar za to potrebujete, je spletni brskalnik in dostop do interneta. Brez podvajanja in dodatnih instalacij.

Iskanje dokumentov še nikdar ni bilo tako enostavno

Dokumentni sistem - iskanje dokumentovPoiščite katerikoli dokument hipoma z uporabo naprednih iskalnih poti. Dokumente lahko tudi razvrstite v poljubno hierarhično strukturo ali pripravite dinamične mape s specifičnimi parametri združevanja dokumentov.

Z uporabo lahko pričnete takoj

Dokumentni sistem - uporaba takojZa pričetek uporabe elektronskega dokumentnega sistema ne potrebujete dodatne instalacije aplikacij. Rešitev je dostopna z uporabo sodobnih spletnih brskalnikov. Za potrebe skeniranja fizičnih dokumentov v elektronsko obliko potrebujete dodatni modul zgolj na računalniku, ki je povezan s sekenerjem.

Varnost

Dokumentni sistem - varnost Uporabnikom prilagojeni dostopi in pravice zmanjšajo riziko človeške napake. Dostop do aplikacije poteka preko varne povezave, uporabniki lahko za dostop uporabijo certifikat, s katerim tudi podpisujejo dokumente. Sistem samodejno izvaja dnevno arhiviranje podatkov na oddaljene, varovane lokacije v tujini.

Prilagodljiv krogotok odobravanja dokumentov

Dokumentni sistem - Krogotok odobravanj Vnaprej pripravljeni in stranki prilagodljivi krogotoki odobravanja za različne vrste dokumentov omogočajo sodelovanje med uporabniki pri pregledu in postopkih odobravanja dokumentov. Ažurna obvestila uporabnikom preko e-pošte o stanju dokumentov v določenem procesu in koraku.

Integracija z drugimi sistemi in prilagodljivost

Dokumentni sistem - IntegracijaZ rešitvijo lahko vzpostavite povezavo z ERP, BI in drugimi sistemi različnih proizvajalcev, s katerimi lahko izmenjujete podatke ali izdelujete povezave do dokumentov. Dokumente v papirnati obliki lahko skenirate v sistem z uporabo večine sodobnih skenerjev in multi-funkcijskih postaj.

Druge prednosti

  • Možnost OCR prepoznave zapisa iz slike v tekst
  • Enostaven uvoz elektronskih preglednic in dokumentov različnih programov (npr. Excel, Word, Pdf,…)
  • Povezovanje več dokumentov med seboj in samodejna revizijska sled dokumentov
  • V najemu je vključena nadgradnja na zadnjo verzijo brez dodatnih doplačil
  • Zagotovljena je strokovna podpora
  • Možnost razvoja sistema glede na vaše specifične potrebe

Preverite prednosti najema poslovnih orodij pri nas.


Ne pozabite preveriti spodnjih vsebin

7 razlogov za racunovodstvo Konto

 






#





#